szukasz_pracy
Strona główna:

Jak pracujemy

Wytwarzanie oprogramowania jest wieloetapowym procesem, który wymaga różnych zasobów i odpowiedniej strategii. Skuteczność oraz efektywność projektu uzależniona jest od podejmowanych w trakcie realizacji trafnych decyzji.

 

Etapy realizacji:
Identyfikacja potrzeb oraz celów
Podstawą każdej realizacji jest właściwa identyfikacja Państwa potrzeb. Staramy spotkać się z Państwem w środowisku wdrożeniowym, by poznać specyfikę działania przedsiębiorstwa. Kierownik projektu zbiera informacje, które następnie analizuje nasz zespół. Efektem jest raport zawierający opis problemu jak również proponowane przez nas rozwiązania.


Przygotowanie karty projektu
Kolejnym krokiem jest przygotowanie karty projektu. Dokument opisuje założenia oraz metody realizacji wyznaczonych celów. Przedstawiamy Państwu szczegóły dotyczące realizacji wraz z harmonogramem prac. Jest to odpowiedni moment na ustalenie z Państwem ostatecznych poprawek.


Projekt graficzny
Zespół naszych grafików przygotowuje graficzną część oprogramowania, zgodną z obecnymi trendami. Złożymy Państwu propozycję ergonomicznego rozwiązania, uwzględniającego grupę docelową oraz specyfikę rozwiązania. Część graficzna podlega Państwa ocenie oraz sugestiom.


Projekt oraz implementacja systemu
Nasi programiści zaprojektują szkielet systemu oraz zaprogramują jego poszczególne funkcjonalności. Zgodnie z harmonogramem prac na bieżąco przedstawiamy nowe funkcjonalności. Na tym etapie umożliwiamy Państwu weryfikację założeń jeżeli okaże się, że pewne rozwiązania mogą zostać zastąpione lepszymi, bardziej funkcjonalnymi.


Wersja testowa oprogramowania
Otrzymują Państwo wersję testową oprogramowania. Konsultując wspólnie jakość działania systemu usuniemy usterki, które mogą wystąpić przy normalnym użytkowaniu. Państwa opinia jest tu dla nas bardzo ważna, ponieważ to Państwo będą ostatecznymi odbiorcami projektu. W trosce o jakość usług i udogodnienie raportowania błędów udostępniamy system zgłoszeniowy, w którym zamieszczać będą Państwo poprawki, oceniane jako krytyczne dla projektu.


Wdrożenie rozwiązania
Gotową aplikację wdrożymy we wskazanym przez Państwa środowisku i przeszkolimy personel z zakresu obsługi. Wynikiem wdrożenia jest kompletny projekt zgodny z pierwotnymi założeniami.


Wsparcie techniczne
Po wdrożeniu mają Państwo w dalszym ciągu dostęp do systemu zgłoszeń, który ułatwia obsługę firmy w ramach gwarancji i asysty technicznej oprogramowania. Zdajemy sobie sprawę, że nawet najlepiej sprawdzonych narzędzi nie należy zostawiać bez opieki. Dlatego też zapewnimy uzgodniony okres gwarancyjny wsparcia, w którym będziemy do Państwa dyspozycji.
Nie odbieramy sobie prawa do popełniania błędów, dlatego też nie wstydzimy się własnych pomyłek, lecz staramy się rozwiązywać problemy jak najszybciej. Gwarantujemy tym samym satysfakcjonujący czas reakcji na Państwa zgłoszenia. W zależności od potrzeby i rodzaju zgłoszenia modyfikacji dokonywać będziemy zdalnie lub na miejscu. Posiadamy dział utrzymania oprogramowania, który jest zawsze gotowy do udzielenia Państwu należytego wsparcia.

netpc

Programujemy przyszłość... od ponad 10 lat!