Stworzenie systemu e-learningowego dla wiodącej instytucji akademickiej z obszaru medycznego
Stworzenie systemu e-learningowego dla wiodącej instytucji akademickiej z obszaru medycznego
1

Przedstawienie firmy

Gdański Uniwersytet Medyczny jest najstarszą oraz największą instytucja w północnej Polsce.

Jako jedna z wiodących instytucji w Polsce, w 2019 roku uczelnia otrzymała tytuł Uczelni Badawczej w konkursie Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza zorganizowanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

W roku 2020 na uniwersytecie studiowało ponad 6 000 studentów.

Przedstawienie firmy
2

Opis projektu

Naszym głównym zadaniem była budowa i wdrożenie systemu do e-learningu dla studentów uniwersytetu.

Dla klienta kluczowe było, aby platforma posiadała funkcjonalności

1.Zarządzanie użytkownikami, kursami, rolami akademickimi i generowaniem raport

2.Tworzenie kalendarza kursów

3.Wiadomości i powiadomienia

4.Certyfikacja i wyświetlanie ocen studentów

5.Zarządzanie kursami prowadzonymi przez instruktora.

6.Administracja kursów

Opis projektu

Nasze zadania w projekcie:

  • A - Stworzenie oprogramowania do edukacji zdalnej
  • B - Rola systemu polegała również na prowadzeniu i przetwarzania danych w celu generowania edukacyjnych raportów z ocenami studentów (wraz z integracja z systemem analitycznym)
  • C - Zbudowanie edukacyjnej platformy z dostępem do niej 24 godzin przez 7 dni w tygodniu
3

Wyzwania klienta

  1. Głównym wyzwania klienta było stworzenie systemu do edukacji zdalnej, który będzie w stanie utrzymać wysoka retencje studentów do następnych kursów na danym programie nauczania. Kluczowe dla klienta było aby studenci, mimo podjęcia edukacji zdalnej, byli zdolni do ukończenia danego programu
  2. Połączenie pracy z edukacja - dla wielu studentów, jedyną możliwością odbycia zajęć była nauka w charakterze zdalnym. Studenci ze względu na swoje zobowiązania zawodowo nie byli w stanie w pełni uczestniczyć w zajęciach, fizycznie na uniwersytecie
4

Nasze rozwiązania

  1. Przed podjęciem pracy, kluczowe dla nas było zrozumienie potrzeb studentów i nauczycieli akademickich – Przeprowadziliśmy z klientem poszerzony warsztat analizy biznesowej, dzięki któremu wyeliminowaliśmy nadmiarowe, zbędne działania
  2. Zbudowanie systemu edukacyjnego umożliwiającego naukę 24/7
  3. Dodanie do platformy wymaganych funkcjonaliści, tak aby zapewnić studentowi jak najlepsze warunku do nauki zdalnej
  4. Zastosowanie koncepcji pracy opartej na synergii – Dokładne zrozumieliśmy problem klienta i pokazaliśmy, ze jesteśmy zespołem, który jest w stanie pomoc w bardzo trudnych warunkach
  5. Elastyczne podejście do klienta - Nastawienie na prace zdalna i prace w siedzibie klienta tylko w przypadku początkowych prac analitycznych przy złożonych tematach
5

Technologie i procesy wykorzystane w projekcie

Technologie i procesy wykorzystane w projekcie

W projekcie wykorzystaliśmy takie technologie jak:

  1. Front End: JavaScript
  2. Back End: Java
6

Rezultaty projektu

  1. Klient był bardzo usatysfakcjonowany z powstałej platformy do edukacji zdalnej
  2. Dowieźliśmy zakres projektu według ustalonych ram czasowych i budżetu.
  3. Udało się zbudować edukacyjne rozwiązania, które wpływa na jakość kształcenia na międzynarodowej uczelni
  4. Klient zyskał korzyści biznesowe i edukacyjne, które znacząco przewyższyły koszty realizacji
Rezultaty projektu
7

Konkluzja

Konkluzja

Projekt edukacyjny dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego był dla nas dużym sukcesem. Studenci, jak i nauczyciele akademiccy byli również usatysfakcjonowani z możliwości jakie stwarza edukacja zdalna. Nasza realizacja na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym była dla nas bardzo ważna, ponieważ pokazała że możemy wyznaczać trendy w edukacji zdalnej w Polsce.

Komandosi IT meldują gotowość i czekają na następne zadania z obszaru edukacji zdalnej!

Zamów estymacje projektu
Zostaw nam numer telefonu a oddzwonimy w przeciągu 2 godzin, aby porozmawiać o Twoich potrzebach!